Type Here to Get Search Results !

3 Warga Malaysia Ancam Bakar Bendera Negara


3 Warga Malaysia Ancam Bakar Bendera Negara

Susulan dari tindakan Alvin Tan menghina 3 pemimpin negara baru-baru ini melalui Facebook, ramai LIKERS di page menyokong tindakannya menghentam Kerajaan Malaysia.

Namun, keadaan menjadi semakin melampau apabila salah seorang bernama Bbko Qii menyarankan Alvin membakar bendera Malaysia sebagai tanda protes terhadap kerajaan. Malah Bbbko Qii turut menyarankan agar Alvin memuat naik video bakar bendera Malaysia itu di Facebook. 

Bagaimanapun, Alvin menjelaskan, dia menentang Kerajaan Malaysia, bukannya Malaysia.  Tetapi masih ada juga yang memberikan cadangan agar Alvin membakar pula bendera Barisan Nasional. 

Alvin memuji idea bernas dari Ethan Kuek


Tindakan mereka bertiga ini seolah-olah tidak menghormati negara Malaysia. Justeru, ramai pakar-pakar forensik tidak bertauliah di Facebook mula membuat penyelidikkan mengesan individu yang menggunakan nama Bbko Qii dan juga Ethan Kuek. 

Hasil risikan mendapati, Bbko Qii merupakan bekas pelajar Sekolah Jenis Kebangsaan Seng Hwa. Perisik juga turut mendedahkan gambar Bbko Qii agar orang ramai mengambil tindakan undang-undang terhadapnya. 



Inilah produk hasil dari SJKC/T yang tidak memberikan keuntungan kepada negara. Sebaliknya menghasilkan warganegara yang membencikan negara yang ditadbir oleh bangsa Melayu. - My Media Hub

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad


Hollywood Movies