Type Here to Get Search Results !

Anak Jins Shamsuddin Sangkal Dakwaan Ayah Semakin Uzur

Anak Jins Shamsuddin Nafi Ayah Semakin Uzur

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Anak Jins Shamsuddin Nafi Ayah Semakin Uzur

Semalam SeriusHaha ada kongsikan gambar yang tersebar luas di internet bahawa kesihatan pelakon vateran Jins Shamsuddin semakin uzur.

Walaubagaimana, anak kepada seniman itu Putera Hang Jebat menafikan khabar angin itu dan memaklumkan bahawa ayahnya dalam keadaan baik-baik sahaja.

“Ayah masih sihat, makan dan minum macam biasa cuma mungkin kerana faktor usia makan tak banyak seperti dulu. Biasalah bila dah berumur mungkin selera makan tak macam dulu sebab itu nampak kurus”

“Saya tidak pasti bagaimana gambar berkenaan boleh tersebar namun saya sedikit terkejut kerana ia menunjukkan seolah-olah ayah dalam keadaan sangat uzur sedangkan dia masih sihat di rumah,” katanya seperti yang dipetik daripada Harian Metro.

Menurut Jebat, ayahnya kini berusia 80 tahun adakalanya tidak dapat mengenalinya kerana menghidap Alzheimer kini dijaga dengan baik oleh ibunya Puan Sri Halijah Abdullah di rumah mereka di Hulu Kelang.

(Gambar sebelah kanan atas dikatakan gambar pelakon veteran Kuswadinata)

SeriusHaha: Lega kami mendengar perkembangan ini. Kami doakan semoga kesihatan seniman Jins Shamsuddin sentiasa dipelihara Allah SWT.



Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad


Hollywood Movies